Urząd Miasta i Gminy Narol
Baner głowny strony Urząd Miasta i Gminy Narol Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY
 
  Grupa:   OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY
  Nazwa pozycji   Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
 

Burmistrz Miasta i Gminy Narol

ogłasza nabór na  stanowisko

Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

 

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Narol, ul. Rynek 1

 

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

 

1/ Kierowanie, koordynowanie i odpowiedzialność za funkcjonowanie i całokształt spraw realizowanych przez Urząd Stanu Cywilnego w Narolu, którego działalność polega m.in. na:

  • rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego oraz wydawanie ich odpisów,
  • przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński na zasadach dotychczasowych oraz wydawanie zaświadczeń do zawarcia małżeństw konkordatowych,
  • wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego,
  • prowadzenie skorowidzów aktów stanu cywilnego,
  • sporządzanie wniosków o odznaczenia „Za długoletnie pożycie małżeńskie” i organizowanie spotkań z jubilatami oraz jubileuszy urodzin 90, 95 i 100 lat dla mieszkańców Miasta,

2/ Uczestnictwo w sesjach Rady Miejskiej, w razie potrzeby

    w posiedzeniach Komisji Rady.

3/ Reprezentowanie Urzędu Stanu Cywilnego na zewnątrz.

 

 

Kandydat winien spełniać następujące wymagania:

  1. posiadać wykształcenie wyższe,
  2. posiadać 5 lata stażu pracy w tym łącznie co najmniej dwuletni staż pracy:
    • na stanowiskach urzędniczych w urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gminy, jednostkach pomocniczych gminy oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, lub
    • w służbie cywilnej, lub
    • w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
    • w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
    • na kierowniczych stanowiskach państwowych
  3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
  4. nie być karany za przestępstwo popełnione umyślnie;
  5. posiadać znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,
  6. posiadać znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  7. posiadać znajomość ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego
  8. posiadać znajomość ustawy o zmianie imion i nazwisk

 

 

Oferty kandydatów muszą zawierać:

  1. podanie o pracę,
  2. kwestionariusz personalny kandydata,
  3. dyplom (kserokopia dyplomu) ukończenia studiów wyższych,
  4. dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji (studia podyplomowe, egzaminy zawodowe, kursy),
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133,poz.883 z późniejszymi zmianami)

 

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych i  zaadresowanych kopertach do dnia 16 lipca 2007 roku w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Narol, ul.Rynek 1. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „ Nabór na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta i Gminy Narol.”. Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową - decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Narol.

 

 

Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

 

 

 

        Burmistrz

Miasta i Gminy Narol

 

                                                                                                                       /-/ Stanisław Woś

 

 

 
  Data publikacji   2007-06-26


Osoba, która stworzyła pozycję:  informatyk Krzysztof Karaś
Osoba odpowiedzialna za treść:    
 
  Ilość odwiedzin: 122954