Grupa: | OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY |
Nazwa pozycji: | Ogłoszenie o naborze na stanowisko - referenta "Koordynator ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych" |
Data publikacji: | 2007-08-07 |
Osoba, która stworzyła pozycję: | informatyk Krzysztof Karaś |
Burmistrz Miasta i Gminy Narol
ul. Rynek 1, 37-610 Narol
ogłasza nabór na stanowisko - referenta
„KOORDYNATOR DS. PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH”
1) WYMAGANIA NIEZBĘDNE
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) ukończony 18 rok życia, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
d) wykształcenie wyższe,
e) niemożność prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
f) nieposzlakowana opinia,
g) co najmniej 2-letni staż pracy.
2) WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE)
a) znajomość przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
b) umiejętność obsługi komputera wraz ze sprawnym poruszaniem się po Internecie,
c) kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
d) posiadanie prawa jazdy min. Kat. B.
e) zamieszkiwanie na terenie gminy Narol.
3) ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- Prowadzenie działań profilaktycznych we współpracy z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Narolu oraz prowadzenie obsługi biurowej Komisji.
- Reprezentowania Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przed sądami w sprawie kierowania osób uzależnionych na leczenie przymusowe.
- Prowadzenie świetlicy integracyjnej w siedzibie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Lipsku.
- Wykonywanie zadań związanych z rozwiązywaniem problemów alkoholowych i narkomanią, oraz przemocą w rodzinie.
- Opracowywanie projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii, oraz projektu preliminarza kosztów na jego realizację i przedkładanie do zatwierdzenia Radzie Miejskiej w Narolu.
- Sprawowanie kontroli nad realizacją programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii oraz przedstawienie sprawozdań z jego realizacji.
- Prowadzenie „Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Narkomanii i Przemocy w Rodzinie”.
- Prowadzenie spraw związanych z lecznictwem odwykowym, wnioskowanie o leczenie przymusowe, współpraca z instytucjami i organizacjami w tym zakresie.
- Uczestniczenie w naradach, szkoleniach i konferencjach poświęconych problematyce alkoholowej, narkotykowej i przemocy w rodzinie.
- Współdziałanie z Policją w zakresie przestrzegania przez sprzedawców napojów alkoholowych zasad sprzedaży – przeprowadzanie stosownych kontroli.
- Przeprowadzanie wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych konkursów w zakresie działań profilaktycznych, edukacyjnych i leczniczych oraz prowadzenie kampanii edukacyjnych.
- Sprawowanie opieki nad Ośrodkiem Muzealnym znajdującym się na I piętrze budynku, prowadzenie dokumentacji związanej z muzeum, oraz udostępnianiem sal muzealnych.
4) WYMAGANE DOKUMENTY
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie,
d) dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji (studia podyplomowe, egzaminy zawodowe, kursy),
e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883 z późniejszymi zmianami).
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 24 sierpnia 2007 roku w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Narol, ul.Rynek 1. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „ Nabór na stanowisko koordynatora ds. rozwiązywania problemów alkoholowych”. Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową - decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Narol.
6) DODATKOWE INFORMACJE
a) aplikacje złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
b) lista nie więcej niż 5 kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Narol - www. bip. narol.pl
c) spełnienie wymagań, o których mowa w pkt
d) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
e) ocena kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu postępowania obejmować będzie:
- test kwalifikacyjny ze znajomości przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- zadanie do wykonania w zakresie umiejętności obsługi komputera i poruszania się w internecie,
- rozmowa kwalifikacyjna w zakresie spełnienia wymagań, o których mowa w punkcie 2 c).
f) informacja o wyniku naboru ogłoszona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Narol oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie.
g) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Burmistrz
Miasta i Gminy Narol
/-/ Stanisław Woś